امکان سامانه مکان مبنا عبارتند از :

  • هماهنگی با سامانه های موجود در هر سازمان از قبیل انبارداری ، حسابداری و
  • قابلیت اداره و کنترل تجهیزات در ساختمان سازی
  • امکان یادآوری انجام امور مربوط به نظارت بصورت روزانه یا سالانه و یا انجام امورات بر اساس تاریخ های خاص مانند یاداوری تخلیه آب کولرها و یا یادآوری چک کردن تاسیسات خاص
  • دارای پنل تحت وب و اپلیکیشن
  • امکان رصد همزمان چندین ساختمان در نقاط مختلف کشور
  • سازگاری با Image Prosessing , RFID و بارکد خوان و..
  • ارسال پیام هشدار در زمانی که دارایی ها بلااستفاده باشد
  • نظارت و مدیریت مجزا بر روی هر یک از بخش ها و واحد ها

سیستم اتوماسیون اداری آنلاین-آفلاین «مکان مبنا» یک نرم‌افزار جامع دارای پنل تحت وب و اپلیکیشن است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه‌ای برای سازمان‌ها، کسب و کارها و زیرمجموعه‌های آن امکان جمع آوری اطلاعات، کنترل تجهیزات، مدیریت و نظارت بر موقعیت اموال و دارایی بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند.

سامانه مکان مبنا یک سرویس نرم افزاری  است که از داده های مربوط به موقعیت جغرافیایی برای کنترل برخی ویژگی های نرم افزاری استفاده می کند.

سامانه مکان مبنا دارای 3 پنل با سطوح دسترسی مشخص(مدیر سیستم- کارشناس اقدام کننده- کاربر عادی) می باشد که هرکدام به صورت مجزا امکان ثبت درخواست و انجام سرویس را دارند.

موارد استفاده سامانه عبارتند از:

  • امکان استفاده از سامانه در شبکه های داخلی سازمان و یا در بستر اینترنت و یا بصورت آفلاین می باشد و بر روی موبایل، رایانه، تبلت و … قابل بهره برداری است.
  • امکان استفاده در سامانه های گمرکی برای جلوگیری از دپو شدن و فاسد شدن محصولات
  • امکان استفاده در ساختمان برای حفاظت و نظارت کامل
  • بازیابی دارایی های سازمان به عنوان مثال برای پیدا کردن کالا های مسروقه

      مزایای سامانه عبارتند از :

  • پایین آوردن میزان خطا ویکپارچه سازی اطاعات مربوط به ابنیه، اقلام و دارایی های سازمانی
  • بهینه سازی و اطمینان از قرارگرفتن اموال شما در مکان مناسب و در زمان مناسب
  • ارائه گزارشات به مدیران بالادستی و نیز اشراف هرچه بیشتر بر دارایی های سازمان.
  • کاهش هزینه‌های دسترسی به اطلاعات
  • بروزرسانی اطلاعات بصورت لحظه‌ای و با کمترین هزینه و کاهش چشمگیر اتلاف زمان
فهرست